Afspraak maken
Spreekuur
Van 8.00 uur tot 10.30 uur is de assistente telefonisch bereikbaar voor het maken van een afspraak of het aanvragen van een visite.
Voor een afspraak reserveren wij 10 minuten in de agenda en hierin kan 1 klacht worden besproken. Wilt u meerdere klachten bespreken of heeft u meer dan 10 minuten nodig, geef dit dan aan bij de assistente.
Wanneer u om medische redenen niet naar de praktijk kunt komen, kunt u een visite aanvragen. Omdat er in de praktijk betere onderzoek- en behandelmogelijkheden zijn, verdient het de voorkeur om, indien mogelijk, toch naar de praktijk te komen.
In de online patiëntenomgeving kunt u 24 uur per dag terecht voor het maken van afspraken. Klik op de gewenste agenda, kies vervolgens de dag en het tijdstip en plan zelf uw afspraak in, wanneer het u uitkomt.
Uitslagen opvragen
Vanaf 11.00 uur is de assistente telefonisch bereikbaar voor het opvragen van uitslagen en resultaten van onderzoek. U dient altijd zelf contact op te nemen voor de uitslag wanneer de huisarts een onderzoek voor u heeft aangevraagd.
Telefonisch consult
De assistente die u te woord staat kan veel van uw vragen al beantwoorden en eventueel adviezen geven. Indien nodig of gewenst kan de assistente met u afspreken dat u door de huisarts op een later tijdstip wordt teruggebeld.
Een telefonisch consult is minder persoonlijk dan een echt gesprek met de dokter. Daarom is telefonisch consult alleen beschikbaar voor uitslagen van onderzoek en korte vragen.
E-consult
Via onze veilige patiëntenomgeving kunt u ook vragen aan de huisarts stellen. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
- Uw vraag of mededeling heeft betrekking op uzelf (dus geen familielid)
- Geen vragen waar een afspraak voor nodig is (bijvoorbeeld i.v.m. lichamelijk onderzoek)
- U ontvangt binnen 2 werkdagen een antwoord